Du leder din kundlogistik med dator eller smarttelefon – i realtid och med minimerande av ditt eget arbete

Känns det som om kundlogistiken då den är som värst är ett enda kaos, ändlös projekthantering, olika system och alltemellanåt bestyr, som saknar riktning, mängd eller betydelse? Vi tror att du då välkomnar Veloxnet till din hjälp! Det påskyndar ansenligt ditt arbete, erbjuder synnerligen utvecklade egenskaper till din hjälp och formar verksamheterna till en digital helhet.

Samarbetet med oss förlöper så virtuellt som möjligt – därför finns Veloxnet till. När produkter och annan information en gång har förts in i datasystemet, gör du din beställning från din egen dator. Du loggar in på Veloxnet, väljer produkter och mottagare – och sedan är allt faktiskt klart med några klickar. Därefter kavlar vi upp ärmarna och tar hand om resten.

Veloxnet är ett datasystem, planerat av oss själva, som utvecklas hela tiden. Via det sköter våra kunder skapandet av nya produkter, köpbeställningar och i själva verket all kommunikation, bl.a. rapportering.

Veloxnet styr vår verksamhet när vi tar in varor till lagret, kontrollerar deras skick och mängder, lägger dem på plats på hyllorna, packar om dem vid behov, förser dem med etiketter, samlat försäljningspartier och sänder iväg dem. I systemet är informationen alltid i realtid och står till buds för de olika parterna.

Goda nyheter för IT-avdelningen! Veloxnet har färdiga gränssnitt, om du vill integrera det med ditt företags system, exempelvis lager- eller leveranssystemet

Vi vågar säga att Veloxnet är branschens mest utvecklade sätt att sköta kundlogistiken. Dess fördelar ser du i ditt eget arbete och också på den sista raden. Ett smartare sätt att agera sparar euro.

Veloxnet ur användarens synvinkel

  • Du administrerarproduktgrupper och produkter med några klickar
  • Du kan skapaindividualiserade vyer och användarrättigheter t.ex. för administratörer, säljpersonal, produkt representanter och kunder utan begränsningar
  • Du administrerar själv all information: du gör i en handvändning olika slagsrapporter på färdiga mallar eller redigerar de rapporter du önskar förolika ändamål
  • Du vet alltidvad som är på gång. Du kan med parti- eller serienumret följa med hur dinbeställning rör sig. Du ser också hur enskilda leveranser framskrider,dokument, kostnadskontroll, beställnings- och larmgränser och mycket annat
  • Du beställerolika slags extratjänster direkt från din egen vy – du sparar väldigtmycket av din arbetstid

 Be om en kartläggning

010 217 6880